Oct 12, 2005

saja nak merepeksss....

ntah naper hari nie aku rasa kusut semacam jer..... mungkin sebab aku dah 4 hari tak tidur kot... insomnia aku dah makin parah la nampaknya.... tapi ada baiknya gak penyakit aku ni. pasal time sahur aku la kejutkan family... buat apa yang patut... panaskan lauk... hidang apa yang ada... bila diorang (family) bangun, everything dah siap... hem... tak sangka pulak kelemahan jadi kelebihan/kekuatan... dapat la sket pahala... kira macam meringankan kerja mak aku yang selama nie dia jer lah sensorang yang buat semua tu.... ha ha ha mmm mithali jugak aku nie rupanya... heh puji diri sendiri lah plak.... ey... puji diri tu kan ke riak namanya...... alamak... burn lah pahala yang aku buat.... ha ha ha....

apa benda lah aku merepek nie....???

alah nama pon merepek... just merepek la... ye tak apek (?).... chiao!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews