Mar 3, 2006

stoopid shit.... what have i done!

ada kalanya bila kita terbawa oleh perasaan semata2 kita akan melakukan perkara yang.... well.... bodoh.

yes... aku dah buat benda bodoh.... yang paling bodoh skali yang aku penah buat dalam seumur hidup aku yang 'kurang bijak' nie....

dan akhir nya aku menyesal disebabkan kebodohan aku dalam melalui jalan hidup aku sebagai manusia yang berakal.

satu hubungan yang aku putuskan... tanpa aku alas dengan fikiran yang jernih... rasional... logik!

cuma mengikut kata rasa... kata hati... aku rasa selama ini aku yang terluka... rupa2 nya... aku yang melukakan...

seorang insan yang aku paling hormat dan sanjung dalam hidup aku... seorang yang merupakan priority dalam hidup aku... mengatasi segalanya...

mungkin air mata tak akan cukup untuk membasuh kebodohan yang telah aku lakukan... lagikan pula kata maaf yang aku lafazkan... atau mungkin darah aku pun... tak akan setimpal...

semoga tuhan lembutkan hatinya... untuk menerima aku yang bodoh ini semula.... sebagai sahabat nya....

3 comments:

  1. MEnyesal dengan kebodohan diri sendiri? Alamatnya kita akan terus bodoh dengan sesalan lah gamaknya.

    ReplyDelete
  2. ....takdelah cenggitu... penyesalan tetap ada pd stiap org... tipu lah kalo ada yg cakap "aku tak pernah menyesal".... yang jadi bezanya, apakah kita akan terhenti karna cuma satu kesilapan... atau kita jadikan ia sbg satu motivasi untuk gagahi jalan hidup... kan?

    ReplyDelete

Total Pageviews