Jun 3, 2006

aku seketul parasit.... ermm sejambak.. sebuku...erkkk...sesudu...ahh apa2 lah!!!

ni tengah boring giler babas... tak tau nak wat apa... jadi parasit la aku sumer bende aku nak masuk kan lam 'wad pembedahan' heheheh tonyoh tu... belek ni... kerat sana... gerudi sini... tak cukup ngan tu... overhaul erkk camner nak spell nih overwhole erkk overall apa2 lah... overhaul komputer sampai cam rupa cpu yang terhempas dari ketinggian puncak KLCC waakakkakaka... kasi bersih pasu pasang balik... (sib baik idop gak PC nih) hahahahha... bila dah tahap bapak bosan nih la kerja aku~~~~~~

edit gambar macam sial hahahahahaha!! cam doh jer... ni lah kerja seorang amatur yang tak pikir pasal nak mendalami lagi photoshop... (malas la aku... aku main bila boring jer...)

dulu penah ada budak hantar gambar kat aku... dia mintak aku edit ikut sesedap hati aku... erkkk... baru smalam aku kasik kat dia setelah 3 bulan hahahaaha. padahal leh siap sehari jer wakakakakka... bahaya tul kalau menternak makhluk mernama malas nih... sumer keje tak jadi...

---korang--- heh kitorang tau.... blog pon malas nak update~~
---aku--- adesss pedih pedih!

---korang---friendster dia apa lagi... dah berkulat agak nya...
---aku--- wei dah la~~~ aku nangis kang~~~ sob sob

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews