Feb 1, 2010

di pilih atau memilih

kenapa...
mengapa....
memilih untuk hilang....

tanpa sebab...
katanya tanpa sebab....

padahal segala sesuatu itu pasti ada sebab.........
dan di akhiri dengan akibat.....

mungkin aku akan tau 'sebab' bila aku telah merasa 'akibat'...........
tapi mungkin nanti segalanya sudah terlambat....

bila diri dirasakan terjerat....
aku adalah si pengikat...


ikat.... ya..... mungkin aku...
mungkin aku..

si bodoh yang tak pernah mengerti...
tak pernah memahami hati...
.
.
.
.
rasa....
dah lama aku tak di kuasai rasa....

kali ini kau telan lah aku sepuasnya...
kau mamah lah aku hingga tak bersisa...

walau gelak ketawa
walau jerit derita
telan!
telan saja semuanya!!!

benamkan gigi2 hitam pada daging dan belulang ku.
hancurkan semuanya dengan kunyah rakus mu.

KUNYAH AKU!!!!!!!!!!!
TELAN AKU!!!!!!!!
HADAM AKU!!!!!!!!!!!!!

JANGAN TINGGALKAN SISA!!!
WALAU SETITIS AIR MATA!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews