Jul 17, 2010

model hari ini. SEPUL

suatu petang yang damai. ketika aku tengah menonton siri LOST yang aku mintak dari ONN... tiba2 sepul ni datang mengganggu ketenteraman. biasanya photographer cari model. ni model paksa photographer untuk ambil dia hahahhahah dia ingat dia bagus sangat ka ha?! hahahhaa aku pun bukan photographer. stakat pakai kamera poket boleh la. lantak kau la sepul. aku edit/manipulate jer. nih la hasilnya. texture aku rembat dari google image. yg tak pakai texure tu mmg dari hasil pemikiran otak parasit aku ni. hahahahhah.



this is my personal favorite. hehehehhe lantak la korang nak ckp aku angkat bakul. tapi pduli apa. aku suka buat upside-down photo. tapi ni kali pertama aku publish untuk orang tengok. biasanya aku simpan sorang2 dalam PC ni untuk aku tenangkan otak. hahahahhahah. sbab dari pemerhatian aku. walaupun gambar dah lama. mcm byk kesalahan dalam gambar tu. tak semestinya terus di buang. simpan jer. try tgk dari pelbagai perspektif mana tau kadang2 dalam timbunan kaca ada berlian yang korang buang sekali.
i hate that writing. so lame. tapi nak buat apa. dia sndiri yang mintak. aku ikut jer la. aku perlu mood untuk editing. tapi this annoying fella melekat tak mau beganjak dai depan pc aku ni selagi tak siap dan tak di upload dalam facebook dia. WTF! kan? hahhahahaha hantam la labuuu...

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews