Feb 4, 2011

TEKAN short film promo trailer

lama tak update blog.. hahahah hanya 1 blogpost untuk januari. bukan malas. atau bukan takda apa nak cerita. terlampau banyak sangat sampai taktau nak post apa.

ya TEKAN.. finally aku just.. ah! WTF just upload it and show off... tak kesah lah orang nak curik idea tu. biar la orang mula buat benda yang sama... yang penting stiap orang punya cara dan gaya yang tersendiri. if others buat yang lebih baik.. well thats good for them.

aku cakap pasal apa?

pasal short film yang aku tengah usahakan sekarang... aku ada buat promo trailer.. shoot pada hujung november 2010.. but.. ah! this thing pun akan di re-shoot nanti... means footage tu takkan di guna pakai dalam final product nanti... well walaupun tema/vibe/warna akan buat orang tau apa storyline dia. ah! biar lah... apa yg ada dalam kepala aku dorang masih blum tau. dan sejauh mana aku boleh bawak idea tu. im not that good anyway. but im trying hard to create something good. yang penting aku puas. like it or not.. its yours to decide.

tanpa budget.. tanpa proper tools.. tanpa equipment.. everything is DIY... tengah menunggu waktu yang sesuai untuk shoot sepenuhnya... walaupun makan masa... biarlah.. yg penting aku happy. i wish i have a boom/zoom mic. rode or H4n.. then i could record better sound.. tapi sebab takda.. hantam lah labu! click link dibawah to watch it on youtube. rate comment or like.


view in HD for better quality

yes the actor is me and onn. dan akan ramai lagi muka2 yang korang kenal dan korang tak kenal.. contohnya rudy iskandar, fairuz, saiful firdauz, ah! banyak la lagi. hahahahha. pray for my success with this.

p/s : onn.. it start with your idea to create something action like. i twist and turn it into something else. thanks.
p/s/s : (what? is there such a thing?) terima kasih kerana menjadi inspirasi ku dalam apa jua yang aku lakukan. i love u too matahari pagi.
p/s/s/s : (watdafak! is there really?) to abang john jon. terima kasih. sya akan buat ni barang sehabis baik. thank you for your advice.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews