Jun 1, 2011

cerita ceriti

halo!! 
sementara menunggu compile video wedding yg lama gila babeng tah hengat ni.. aku terasa nak berblog pulak hahahah.. lama tak merepek dalam ni..

hmm... nak mula dari mana ek....

owh ya.. korang kalau nak komen bleh komen direct pakai ID facebook korang.. jadi tak payah nak buat id blogger ni.. click jer kat bahagian comment dan kat bawah setiap post aku ada bahagian untuk korang komen guna FB account korang.. dan akan direct keluar notification di FB aku.. jadi aku bleh la reply dgn segera. hehehe baru jer letak semalam.

huh.. sedar tak sedar dah di tengah2 tahun 2011.. tahun ni di buka dgn baik.. tapi bila sampai pertengahan.. banyak halangan dan rintangan yg aku tempuhi.. alhamdulillah up until now.. aku masih mampu bertahan.. walaupun sampai bersakit sakitan... aku bersyukur punya si dia yg memahami.. walaupun kadang2 degilnya selangit.. hahahah dan aku juga sangat bersyukur punya sahabat yang sentiasa ada membantu... walaupun aku ni most of the time melodramatic emotional sentimental shit talker bastard wakakakakka.. tapi dorang memahami aku.. im a loving person. ceh! hahahahha betul la! 

satu persatu sial yg datang.. tak kunjung hilang.. malah betambah tak kurang2.. beberapa kali rebah.. cari kekuatan untuk berdiri... tapi dinding yg aku pegang.. ranting yang aku genggam.. pecah... patah.. tersungkur lagi di lumpur... lama aku terdiam... memaki sumpah seranah.. sedar2 rupanya ada tangan2 yang di hulur.. menunggu untuk aku sambut dan mengerah tenaga untuk bangkit... bukan kawan.. apa lagi kenalan... tapi sahabat.. yang kekal ada walau dalam susah dan senang. perjuangan kita mungkin berbeza.. tapi keinginan kita sama... nextime.. i'll be the helping hand.

things will get better eventually... aminnnn... yes i believe that. 
USAHA USAHA USAHA


No comments:

Post a Comment

Total Pageviews