Jul 24, 2011

tona dan warna

talent : ridzuan onn

entah kenapa aku suka bermain dgn warna2 begini. coklat/merah/jingga/magenta/ungu. bagi aku warna2 ini dekat di hati aku. kombinasi warna2 tu menghasilkan warna2 "tanah" yang aku kerap guna dalam kebanyakan editing/manipulation yang aku buat. macam dah jadi satu trademark pulak.. hmm... bukan aku sengaja atau nak terikat statik dgn sesuatu teknik (or whatever you call it). tapi aku di blog aku ni.. kebanyakan karya (boleh di panggil karya ke hasil kerja aku ni? sampah lebih tepat! hahahaha) di blog aku ni adalah segalanya yang aku suka... suka buat.. suka kata.. suka tengok... suka rasa. nah! kan!? aku dah cakap.. ni blog syok sendiri. wakakakkakaka. 


AKU:otak buntu.. hati rindu... emosi tak menentu.... 

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews