Sep 27, 2011

Adele - Someone like you


"Someone Like You"

I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the lie.

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over

[chorus]
Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
"I'll remember", you said,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

You know how the time flies
Only yesterday it was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over, yeah.

[repeat chorus]

Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

[repeat chorus]
[repeat chorus]
-------------------------------------------------------------------
lagu ni bermain dalam kepala aku beberapa hari.. gosh Adele.. suara kau memang kena dgn lagu ni... menusuk jauh kedalam hati aku.. sangat kuat bait2 lirik lagu ni sampai sebak dada mendengarnya berulang2. kepada yang pernah patah hati.. korang akan rasa apa yg aku maksudkan.. rasa kejang saraf dalam otak aku hahaha.. aku lebih suka video persembahan dia waktu di british award 2011.. 

those lighting.. echoes.. and glitters... jadikan emosi lagu ni makin tajam. menitik air mata macho gua. hahahahah hiperbola sungguh. tapi mmg betul la. makin kuat emosi yang di sampaikan... rasa seolah dia sedang mengadu kat aku yang dia tgh patah hati... adehhh... Adele.. sapa la yg berprikebinatangan sanggup buat kau heart broken sampai mcm tu skali... takpa.. meh sandar kat bahu aku meh... ala la la... hahahahha hampeh.
.
.
.
topeng

4 comments:

  1. hope ktk jumpa org yg se-ideal dgn ktk...bak kata sidak seberang "secocok sama lo". benda yg dh patah..leh di sambong ngn slotep balit...haha..ya ka..

    follow ktk

    ReplyDelete
  2. wahhh suka lagu tok :)

    ReplyDelete
  3. @yumida: hehehe makseh oi~~ hahahaha makseh sebab follow blog kamek.. kamek follow balit lok eh~~

    @Cho Cho: kamek pun suka! hahahah tapi versi dalam album nya sik brapa best. tempo laju gilak.. versi videoclip tok best oo.

    ReplyDelete
  4. yaka..nak dalam album ya xda mek nengar..p kata2 nang best..menusuk jauh kedalam hati mbak kata dirik tek..heheh :)

    ReplyDelete

Total Pageviews