Nov 1, 2011

angol

ritok sik tauk ku pahal palak ku angol gilak2... rasa rimas... mata rasa kepak benar2.. nak muntah jak2.. mula agik la penyakit muntah2 ku tok.... dont like it... asal makan jak kompom muntah.. sikbest...

eh.. pakai bahasa malaysia jer lah... blur plak kepala aku nak bercerita bila berbahasa sarawak dalam blog ni..  semalam aku rasa aku dah jatuh cinta... hahahhahaha jatuh cinta dengan lens Helios 44 58mm f2




[face palm]
cant imagine this on full frame body. sampai aku ter mimpi2 shoot video pakai benda ni.. its going to be pure awesomeness of bokehgasmic! soft and crispy.. argghhhh bestnyaaa well not that crazy about bokeh.. but some DOF could make the video looks great.. depends dengan kesesuaian.. takkan la nak hantam DOF kat semua scene sampai hilang details dan mood yang tersimpan di lokasi atau props..

aaahhh!! apa2 pun.. i want this lens!! huhuhuhuhuhuhu
kalau di tangan dan vision orang yang tau apa yang nak dia persembahkan... this could be one of the powerful weapon.... hadoiiii aku tengok video ni jer otak aku dah ligat bayangkan apa yang aku nak shoot... tu baru test guna 550D.. kalau 5Dmark2? uhuhuhu drool!~~~ wet dream la aku beberapa hari ni.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews