Nov 9, 2011

THE EXPERIMENT : SPECIMEN 1985

siap terus upload di blog. hehehe di FB petang karang kot. hehehe ni adalah kelebihan mereka yang follow atau like fan page aku (hins! hins! kembang idung.. macam la glamer sangat.. fans pun berapa kerat jer.. hahahah)

model aku kali ini adalah encik Ridzuan Onn.. hehehehe memula guna muka ganas mcm dah setahun tak berak. wakakakakka.. tapi bila aku tengok hasil keseluruhan.. mcm tak berapa nak ngam... aku tukar dgn muka kontrol kemut yang ala2 macho (konon!). wakakakakkak. dah cukup la aku merepek. maka dengan ini saya mempersembahkan (cewah!)... THE EXPERIMENT : SPECIMEN 1985....... knapa 1985? sebab tu tahun aku lahir.. aku hentam jer la. janji cool. wakakakkakaka.

CLICK GAMBAR UNTUK VERSI YANG BESAR

di bawah ni gambar subjek yang asal.. waktu dalam proses pembikinan. 

2 comments:

  1. pehhh....................aku dah menjadi cyborg.full netal..hahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahha jadi bahan ujikaji pelik.

    ReplyDelete

Total Pageviews