Nov 16, 2011

snow white & the huntsman

kita semua tau macam mana cerita snow white (puteri salju).. kisah seorang puteri yang tinggal bersama 7orang kerdil kemudian di racun oleh ibu tirinya dengan sebiji epal. dan akhirnya di selamatkan dengan satu ciuman oleh sang putera... bla bla bla.. yes kisah dongeng kanak2 tu... well.. what if di bikin menjadi filem epic yang dark... aku suka dengan idea "what if" ni. trailer ni berjaya buat darah aku menderu laju... nampaknya ni akan jadi movie yang aku tunggu2... the immortal?... mehh... tak minat... tak tau kenapa tak menarik hati aku langsung. snow white ini lebih mencengkam!! the best part adalah soalan epic mirror mirror in the wall itu.. dan cermin tu "keluar" cair dan membentuk lembaga emas... sentap meremang bulu gua. bukan takut.. tapi exited! 

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews