Dec 9, 2011

baby canon + merepek


saja ja conteng2 kertas.. scan... then buat outline guna Manga Studio... then color guna photoshop...

aku tak berapa sehat... mental dan fizikal... well.. kalau otak dah tak sehat... badan knfem ikut skali... sejak akhir2 ni asik muntah2... hilang selera makan.... hmm.... tu tandanya aku tengah stress berat... banyak benda yang kena buat dalam masa yang singkat... dan dalam pada waktu yang sama datang keperluan2 peribadi yang aku tak boleh nak elakkan.... aku lukis benda ni pun untuk kurangkan tekanan dalam kepala aku untuk beberapa minit... bagi otak rest.. then back on the same track again.... 


this few days aku rasa lost... macam hilang tempat berpegang... and fall into the deepest rabbit hole sampaikan dalam tempoh nak cecah ke dasarnya aku dah bosan menjerit... sekarang pun belum samai lagi ke dasarnya... aku siap bleh selamber buat aksi kuak lentang sambil isap rokok sebatang dua lagi tu... hahahahahha... yang tinggal cuma bau... walau tak cukup untuk hilangkan rasa... tapi cukuplah untuk temankan angan. ringankan berat beban pikiran... sampai waktunya karang mungkin... mungkin salam bersambut. tangan di geggam.. dan bantu aku berdiri sekali lagi. adehhhhh merepek apa la aku ni. hahaahahha

it has been a gloomy week for me.... in need for something.... need it urgently.... god knows what could happen  to me kalau aku delay lebih lama lagi.... tak apa lah... aku cuba lah usahakan... walaupun so far every option menemui jalan buntu.... ulat bawah batu pun bleh hidup.. ye tak?.. inikan pulak aku yang ada tulang empat kerat ni... i can beat this... i have done it before... i can do it again... but please dont move to another level... i cant handle that for sure... if u dont want to go... im fine with that... we been together since ages... be a friend to me... dont be my enemy... u need me to survive... walaupun aku sangat tak perlukan kau.  hahahahahha makin parah aku merepek ni..


bau... jangan lah kau hilang... masih aku perlukan kau untuk temani aku.
.
.
.
.
.
.
tak paham? hahahahahha merepek adalah hobi aku... tak payah la ko nak pahamkan... aku sendiri pun kadang2 tak paham apa yang aku sendiri cakapkan! hahahahahah

1 comment:

Total Pageviews