Dec 4, 2011

prewedding video

not really but kinda... sebab aku masukkan skali bits of acara akad sebagai penutupan.. aku gunakan sketch book sebagai props dalam video ni.. so manipulate it as the element untuk ikat keseluruhan "story"... kinda like their time of togetherness as a couple telah berakhir dan dorang move on sebagai pasangan suami isteri. so dalam video ni aku gunakan sketch book tu sebagai buku memori. sketch adalah lakaran kasar sebelum sesebuah lukisan di siapkan.. so aku gunakan pendekatan ini as a metaphor of uncertainty sewaktu dorang berdua masih couple... kadang2 jelas.. kadang2 samar.. dan pengakhiran sketch book di tutup.. siaplah sebuah lukisan... dan both of them mula menjalani hidup sebagai suami isteri dan berbahgialah hingga ke akhir hayat hendak nya.


photo taken by Rudy Iskandar
(chief photographer of AKUreka)

TEASER VIDEO


FULL PREWEDDING VIDEO

untuk paparan yang lebih jelas (HD) sila lah ke official facebook page kami
AKUreka

this is the 1st time i ever upload any wedding related video yang aku pernah buat ke dalam blog aku ni. hehehe sebab this is my personal favorite.. hahahaha favorite hasil kerja sendiri... thats sad. hahahaha tapi aku suka dorang berdua ni... nampak natural depan kamera. sebab aku sakat dorang berdua sampai gelak merah muka. hahahahha dalam mana2 wedding video yang aku buat. aku akan cuba build chemistry antara aku dan client. bila dorang selesa dengan aku. dorang tak akan kekok dan dorang akan rasa selesa bekerja dengan aku. dan secara tak langsung hubungan tak sekadar videographer kepada client. tapi menambah kawan baru hehehehe tahniah aku ucapkan kepada Sayyid Iqbal dan Siti Nuraini dan terimakasih kerana memilih AKUreka sebagai juru video dan photo rasmi pada majlis perkahwinan anda.

3 comments:

  1. ee best best best mek suka mek suka...huhu

    ReplyDelete
  2. trimakaseyyyyy!!!~~~ hahahha mun ada adik kakak ka kawan2 ka nak kawen nyarik photo and videographer kontek2 jak di facebook kamek hehehehehe alu promot eh! hahahhaa

    ReplyDelete
  3. hehhee..aoklah maok ada komisen tok..hihihi :)

    ReplyDelete

Total Pageviews