Feb 2, 2006

saja nak merepeksss 2


Bangun jer pepagi customer dah call..... warrrhhhhhggghh.... ngantuk nyer.... mandi.... menyarung baju t-shirt (streamyx) kaler oren lagi.... pegi kerja...... eh? kerja dah hari nie???? wah..... cuti tak cukup la boss..... takper kerja pun kerja lah... nak wat aper kan... boss suh kerja... tapi skarang nie dah tengah hari... aku kejer ke skang nie... ngadap pc kat cc jer... paham2 la mengular la tu....

bukannye apa... tengah takde menda nak buat. lepak kat opis pon bosan. ngadap muka boss aku yang tak seberapa ensem kalo di banding ngan aku. ey... apa nie jangan la puji lebeh2 kang tak leh taip lagi kang... ish... malu plak diriku ini....wakakakkakakakakkakak. citer aper kat wayang skang nie ek? Buli Balik dah tengok.... ha... Fearless aku lom tengok lagi.... malam karang la aku tengok... tapi korunk tau tak citer fearless tu dah kene potong sampai 30 lebih minit... mana aku tau?... aku tau la... aku ngan Jet Li to mmg kamceng dari kecik lagi... betul... kalo tak cayer tanye la aku...wakakakakkaka.... dia dulu sempat blaja buat nasik goreng pataya ngan aku... betulll....wakakakkakakak.... mende aku merepek nie....


owh korunk tau tak (nie btol2 la) kutipan utk filem Buli Balik dalam masa 6 hari jer dah 1.2 juta ringgit...... woo............ rekod tu....... tak cayer?? gi la blog Afdlin Shauki
(tokoh filem yang aku respek gila khinzir... luv u afdlin!!! kalo aku ada sen sok2 aku invest bikin filem sesama ---bila la.. agaknya--)
tak sabar2 nak dengar update nad menyaksikan karya afdlin yang dijangka one of his masterpiece SUMO-lah!

itu jer lah repekan aku buat mase nie... karang aku merepek lagi... tapi ingat kpd sesape yang nak merepek... terpulang lah korang nak kater/tafsir camner...yang pasti jangan jadi buta bila melihat & jangan jadi pekak bila mendengar, dlm apa saja yang korang lalui dan korang akan dapat mesej yang persekitaran korang ingin sampaikan...... ok chiao!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews