Apr 5, 2006

hehehe (saja nak merepekssss 3)

apa sengih!? mana kau pegi? lama tak update?

hehehe sori la AKU.... aku busy kebelakangan ni.... sori ek?

alah! sori naik lori la.... naik lrt ke bas ke tak pun teksi!!!!

alah marah lak AKU ni.... rilek la.... ok ok i try my best utk sentiasa meng-update nkau...

huh! lidah bercabang! lalang! angin tiup kau goyang!

huh emo lak!!!??? alo! AKU!... kalo takde angin kapal tak belayar! kalo takde lalang tanah akan gersang! dan kalo.....

dah! dah! aku taknak dengar kau punya putar belit!

heheheheh sori la..... ok ok macam aku kata tadi aku cuba seboleh mungkin.... ok?

kita tengok la macam mana....

hehehe macam tu la baru AKU.....!!!!

(mungkinkah kata akan di kota? kita lihat saja.... kita lihat saja....)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews