Apr 15, 2006

TAK GUNA PUNYA GAME!

hehehhe rasa bersalah lak.... pasal lama tak update blog AKU ni... (walaupun takde org nak baca he he) got hooked up again with that damn Ragnarok Online... tu pasal la takde masa nak update blog nih. been years rasanya aku tak main game MMORPG tu... start dari beta test lagi... tapiii... heh... sangkut gak balik... boss aku nyer pasal la... dah tua bangka pon masih nak main RO lagi... dah la main lam office... bising2 lak tu... dah naik level la.. dapat ability baru la.. itu la ini la.. pergh! provoking btol la! chiest! pasal tu la aku benci game MMORPG... kalo dah sangkut... tak bleh buat apa dah... ada 2, 3 review pasal filem yang aku tengok for the past few weeks yang masih pending lagi... hehehhe harap aku leh tarok lam blog ni soon... takut bertambah lagi review list aku nih... hahahah damn stupid (but great) online game!!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews