Apr 18, 2006

LENGKAP SUDAH....

huhuhhu..... koleksi Lord of The Rings extended version VCD aku lengkap jugak akhir nya... huhuhu walaupun slow (bajet asik lari jer) tapi aku bleh tersenyum bangga (sorang2) bila tengok 3 set kotak VCD LOTR tersergam megah dan riak... tampak cool dipandang mata... walaupun dah basi bagi sesetengah orang tapi aku puas hati... huhuhh terharu plak... lebih terharu ngan set VCD The Matrix aku yang lengkap ngan Matrix The Animation ngan Matrix Revisited (the Making of Matrix) pasal VCD LOTR punya casing lebih gempak and power rupa dia... (apasal la Matrix nyer collection diorang tak buat cam tu gak...) baru jer lepas pulun tengok 3 set LOTR (bersamaan dgn 12 disc.. pasal extended nyer ada 4 disc utk 1 set)... sambil taip ni... jeling2 kat rak VCD aku... pergh! terharu beb! uhuhuhuuhuuuu....

(kenape aku tak beli DVD nyer?.... errr pasal.... uhuhuh (nangis lagi) pasal aku lom cukup sen nak beli DVD player... uhuhuhuhuhuhuh (tak abis2 nangis)... bukan apa... banyak lagi mende lain yang aku kena buat yang perlukan $$$$... paham2 jer la....

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews