Jul 14, 2006

Spiderman3

ermmm.. aku baru jer tengok trailer Spiderman 3... tak tau lagi nak komen pe.. tapi aku leh rasa movie ni lebih 'best' dari yang sebelum nih... dan boleh mengubat sakit ati nyer aku pada Superman Return yang hampas tuh....

kenapa aku kata citer superman return tu hampas? patut aku kata sampah baru tepat!... jalan criter yang tah hapa2... tak mencabar minda aku langsung.... konflik yang ter sangat lah simpel nya... (selain dari unsur keagamaan yang cuba disampaikan oleh penulis/pengarahnya)... superman tu pon nampak macam porcelain jer... aku lagi suka siri yang dilakon kan oleh dean caine dulu...

ok... spiderman kali ni akan bertukar kaler... yes... sesapa yang die-hard-fans spiderman mesti tau kaler apa... kaler HITAM!... dengan gelaran VENOM!. pergh! ni adalah antara siri yg aku suka dalam spiderman... (selain dari CARNAGE) dan dengar2 HOB GOBLIN akan muncul lam filem ni... ermmm lepas tengok trailer dia ade la kot... pasal sekilas jer HOB GOBLIN muncul. ermmm... tak banyak aku leh cerita... korang tengok la trailer dia kat sini. SPIDERMAN3

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews