Mar 26, 2009

blue moon

kalau yang tak paham.. apa la maksud 'bulan biru' nih...
kalau yang sangat tak paham akan mengartikan sebagai 'bulan menonton blue' hahahah

yaa... aku ketawa... walaupun tengah blue..

blue moon sebenarnya bermaksud sekali dalam suatu waktu.. atau lebih tepat "JARANG BERLAKU"

tapi tafsiran pribadi aku adalah... bulan bermaksud "sepi" dan blue tau biru adalah warna kesedihan....

jadi... blue moon berdasarkan definisi peribadi aku adalah "kesedihan karna sendirian" atau "fasa kesepian"

ya aku tegah sedih dan sepi... empon kesayangan aku (yang mcm dah tua sangat) K810i aku jatuh dalam air.... sangat sedih! dah dua hari... empon aku koma... ntah apa khabarnya... aku masih tak brani nak pasang bateri dia.... dah antar kedai... tapi brader tu msh blum buat2... jd aku ambil balik... rindu gila dgn sahabat aku si K810i.

dia lah teman aku ketika aku ingin bersadu... teman aku ketika tidur ku... dendangan lagu2 oldies darinya menemani tidur ku... juga dia peghubung cinta aku pada si kristal bercahaya.. dan terkadang teman ketika aku perlukan 'hiburan' ketika tandus (dan gersang wakakakkaka) seorang sahabat yang setia... tak pernah nak bertingkah kerenah... cuma permintaan zahirnya sebagai empon... dia juga perlu di cas... dan di topup... aku sayang dia... si k810i ku... walaupun ada orang kata dah lapuk... tapi orang tak tau setinggi mana aku menghargainya... memori micro SD nya cuma 512Mb... ya aku tau... aku sepatutnya lebih meghargainya degan upgrade ke 2Gb. tapi megertilah wahai sahabat... aku masih belum mampu... micro SD jenama DNA skarang cuma RM30(++) tapi aku tak mau kau gunakan nya... dia tak layak untuk di tusuk kedalam lubang... lubang slot memori mu... SanDisk dan SONY barulah layak dengan martabat mu...

entah bila baru kau akan sedar dari tidur panjang mu sahabatku... aku masih menunggu... (T_T)

bukan empon saja yang jadikan bulan ku biru.... ada banyak kebiruan lagi... tapi.... huh..... biarlah ia terbuku di hati.


me: sori sayang.. empon abang masih blum besedia untuk di guna... sabar ya sayang.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews