Mar 21, 2009

its been a long while...

ehem! ehem!! firstly... to my sayang si kristal bercahaya... abang dah update blog!!! (finally)
abang tak dapat nak panjang lebar memula ni.. sbab dah ngantuk gilabanggang ni. 2nd post baru abang officially mula blogging.


wah post aku yang terakhir is on 2007! cant remember the specific date but SANGAT LAMA SUDAH!!!

ntah tiba2 rasa nak ber blogging smula... walaupun aku tau hakikatnya takda jugak orang baca.. tapi ntah.. napsu aku untuk menggentel keyboard mula mekar semula hahahhahaha

ni first post aku sejak 2 tahun aku tinggalkan dua pem-blog-an ni... spatutnya buat la opening gempak sikit.. ye dak?

tapi sbab aku dah abiskan banyak masa buat kerja photoshop utk image diatas tu.. dan skarang dah nak jam 4pagi (waku malaysia) jadi aku rasa 2nd post jer lah aku buat house warming... blog warming... hahhahahha

ngantuk giler weh!!!!

owh ya semalam birthday adik aku... syed nur azan al-qadri bin wan salleh al-qadri. happy belated birthday! abang tengah pokai la. so abang tak dapat bagi apa2 kat kau. mana la tau next year tiba2 kaya... abang blikan kau full set music studio equiptment. heh! AMINNNN!!!!

sampai sini jer lah dlu keh? aku perlu tidur beb! kalo tak esok migrain akan melanda macam orang yang hilang akal setelah menjumpai rahsia penulisan HP Lovecraft hahahhahahahha

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews