Mar 21, 2009

WatDeHell?!

hari bermula dengan bangun jam 7 pagi. damn! masih pening... kakak aku bangunkan... mak dan abah akan sampai dari indonesia dalam beberapa minit lagi... tugas aku?? aku menyapu dan mop ruang depan rumah... oraitttttt.... huhhhh...

as always aku act cool jer dpan parents... walaupun dlm hati aku... harap2 ada la ole-oleh tshirt hehehe.. tapi...... as always jugak... takda.
but aku dapat... apa nama benda ni... jap aku ambik...
ha ni dia... body sparay colonge.. ither benda ni untuk aku ker bukan.. aku tibai jer.. sdap gak bau dia.

owh ya finally aku dapat tengok drama korea nih Tae Wang Sa Shin Gi atau tajuk inggeris nya Legend. dah lama aku rasa teringin nak tengok drama nih tapi asik tak sempat (sbab VCD dan DVD dia mahal gila!)
but somehow aku dapat dari sumber2 aku sendiri hahahahha.

aku baru tegok episode pertama. and aku kagum degan drama nih.. cuma... ya lah... namanya pun drama.. ada pelakun yang tak ngam dgn watak dia... ada part yang lemah... hey.. ini drama. tapi keseluruhan untuk 1st episode is totally COOL!

episode pertama lebih kepada pegenalan cerita yang akan di selusuri oleh episode2 seterusnya. and yes.. bagi aku ia mcm menjanjikan kepuasan bagi aku.. tak tau la mcmana lg kan... cuma kalau untuk 1st impression dia mmg bleh tahan lah.

aku peminat filem2 period fantasi epic... kalo Lord Of The Rings aku bleh khatam yang extended edition dlm masa sehari. hahahahha semuanya 12CD. dan aku dah tegok ratus2 kali. serius! epic modern mcm The Matrix pun aku suka... aku hafal dialog 1st movie Matrix ni hahahah pun dah beratus kali aku tengok. ya.. ya.. call me freak.. i know... aku peduli apa! hahhahah

ok ok... eh? sblum tu aku dan adik aku layan Inkheart. cool! aku tak pernah suka dgn stereotype si Brandon Fraser... tapi untuk movie ni aku maafkan dia sebanyak 40%. ada part2 yang dia boleh buat dgn baik... kalau orang lain yang lebih umph! jadi lead actor dia.. mungkin aku akan hanyut dengan khayal movie ni.

Inkheart berkisar tentang buku. aku suka bila watak Dustfinger cakap " you know what they say about books and covers"... heh! cool line. scara tak langsung aku mula tingat buku2 lama aku yang dah ilang tah kemana. (T_T)

movie yang di adaptasi dari buku tentang buku.. hahahha it rhyme!

okeh... lpas tgk movie and drama tu aku tak tau apa nak buat... my sayang ckp ada hal so dia kluar... so aku macam tunggul di rumah... aku kemas bilik yg dah mcm sarang tikus.. then dudk temenung depan empon K810i aku yang dah faded warnanya... menunggu sayangku sms...

then bla... bla... bla... kawan adik aku datang... lepak2 jap.. then pegi pantai... something happend waktu tengah on the way... front hood kereta tak tau la tiba2 telepas dan hempap windsheild.. yah.. hood remuk... windsheild retak barai! nampak muka shock dan sedih kawan adik aku tu... dah la dia baru jer nak jual hood tu. kesian...

anyway... lama tak swimming... so bla nampak air laut aku hantam la berendam... ya kami teruskan juga ke destinasi... dah dekat bwat apa nak patah balik... walaupun patah hati tgk kreta hancur...

bla bla bla

sampai umah...

bla bla bla

mandi... makan.. dan depan pc menaip blog ni..

me: miss my sayang so much... something happend... dan aku suddenly rasa down sangat.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews