Mar 22, 2009

short film/fan-film Escape From City 17 - Part One



degan hanya berbekalkan USD500. dorang buat sbuah filem pendek yang GEMPAK!!!!
memang giler RESPEK! aku kat orang ni. nothing is imposibble nowadays kan... holywood malu tutup muka kalau satuhari nanti ada filmakers dari golongan mereka yang tak dikenali atau bebudak yang takda duit banyak boleh hasilakn filem yang hebat dgn bajet ciput.

bila la aku bleh se terer dorang nih... aku tengah blajar hehehhe... pegetahuan After Effect aku masih stakat ujung2 kuku. dan... aku blom ada duti untuk beli komputer yang mampu untuk editing yang gempak2. mungkin suatu hari nanti... bila aku dah mati kot... bisalah... malaysia ni... kalau dah mati baru dapat anugerah macam2. dah takda makna smua tu. baik sedekah doa dan al-fatihah. punya lah ramai orang datang tiapkali ada majlis anugerah2 tu... ramai2 sedekah al-fatihah... atleast sejuk gak kubur... aku dah melalut merepek lagi~~~ la la la....

me: hari ni mak buat bakso.. SEDAP!!
p/s: thanks sbab buat abang tersenyum sayang ku.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews