Apr 15, 2009

dari lensa K810i ku (3)

mati.. sendiri... sepi... ya.. kematian itu adalah sendiri... dan sepi... aku?? matikah aku?
kau gapai... kau puja ingin kau sentuh.... dan bila waktu berlalu... kau pijak... kau pijak ingin kau musnah.
mencari ketenangan... (hahaha ni abah aku)
mati..(lagi??)... amalan jadi jiran... ibadah jadi teman... dan kematian tak lagi sepi.. aku?... ya aku masih sepi... entah bila aku akan berjiran.. entah bila aku berteman... sekejap datang... sekejap pergi...
i just think this kinda cool! hahahahha tak terfikir apa kata2 untuk gambar ni... mungkin alam... simbiosis kita pada alam... namun sering kita lupakan. aku perlukan kau... tapi aku sering lupa kau juga perlukan aku...
teman... kawan... kenalan... mereka datang dan pergi.... tapi sahabat... hah! sahabat! akan bersama walau apa jua kau hadapi.


me: bila la si kristal bercahaya kesayangan ku dapat ku jadikan model foto2 ku. ah! tak akan ku upload! itu simpanan peribadi! hahahahahhahah i miss u sayang... its been a painful wait. to be with u again.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews