Jun 29, 2009

apa aku nak letak tajuk ni??

yaaaaa....... skali lagi aku menghilang... dah kembali lagi.... aku kemana?? entah lah... aku ke suatu tempat yang tandus... pelik... sunyi... gelap.... panas dan dingin.... burung terbang dan bulunya terbakar... angin bertiup dengan debu hitam.... matahari sentiasa terburu buru ingin tenggelam... pokok tumbuh pucuk... tapi kering sekelip mata... rumput... patah tulang2 nya...

semakin lama aku semakin di telan oleh semua rasa.... dan ada diantara rasa2 itu aku mula lupa bagaimana 'rasanya'.... adakah aku mula 'mati'?.... mungkin?

huh..... aku tak ingin jadi begini! aku tak mau jadi sepi! aku tak ingin jadi sunyi!!!!
tapi........
seperti lendir hitam mula merenggut setiap anggota ku. menelan aku sedikit setiap waktu... tolong!! tolong selamatkan aku!!!!!

1 comment:

Total Pageviews