Sep 17, 2011

WHAT IF...?

yaaaa satu lagi video merepek dari aku.. hahahha kali ini lebih merepek twist nya.. wah.. produktif plak aku sekarang ni... hahahah... ntah la apasal bila aku tengok adik aku takda buat apa2.. otak aku terus pikir konsep dan idea.. dia ni boleh buat macam2 ekspresi muka. tu la otak aku pun ligat pikir pastu shoot.

kalo nak ikutkan sehari lepas dah siap... tapi ada assignment dengan enche grand masta Rudy Iskandar di waterfront untuk Sarawak Regatta 2011 (15-18 september) wah! macam terrer jer.. hahahha takda lah... aku cuma menyemak jer... betul... mempergunakan pass media enche Rudy untuk berada di tempat yang civilian (public lah!) tak bleh masuk... kira macam aku ni "uras tahap VIP la" (uras tu bahasa sarawak untuk sampah) hahahahahhahaha jadi editing aku terbengkalai seketika.. malam tadi sambung balik... pastu upload di facebook dan YouTube..

alright.. cukup la aku dgn merepek boring aku ni... selamat menonton... tengok sampai hujung... ada surprise!!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews